Це – успіх, вважають чернігівські спеціалісти, які створюють і просувають бренд міста. Адже міста, які чітко себе позиціонують, вигідно вирізняються на тлі інших. «Ми говоримо, що «Чернігів – місто легенд» уже з 2010 року. У всіх програмах про місто, у всій візуальній комунікації цей месидж присутній. На центральних каналах інакше, як містом легенд, наш Чернігів не називають. Усе це разом із розвитком інфраструктури, міськими фестивалями, що підтримують основну ідею, – і є запорукою успіху», – Тетяна Бойко, бренд-менеджер.
Тепер залишилось дочекатись результатів усіх зусиль – навали туристів у Чернігові.
http://cheline.com.ua/news/society/potuzhnij-amerikanskij-zmi-proreklamuvav-chernigiv-na-ves-svit-75418
Journal information